הקדמה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
הסעודות שלנו: המפתח החבוי להבנה. . . . . . . . . . . . . . .
תרגול הקשריות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
הקריאה להתפתח. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
פרק 1: כח האוכל
מזון כמטאפורה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
סעודות מקודשות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
מזון, חיים, ומוות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
מוצא המזון שלנו: צמחים או בעלי חיים. . . . . . . . . . . . .
תרבות ההכחשה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
יורשים אכזריות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
הצמתת האינטיליגנציה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..
"אני-אתה" לעומת "אני-זה". . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
כולנו תעלומות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
אהבה זה להבין. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
פרק 2: שורשי תרבותנו
תרבות הרעייה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
עקרון פיתגורס. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
המהפכה הטבעונית. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
פרק 3: הטבע של האינטליגנציה
על הטאבו נגד לדעת את מי אתה אוכל. . . . . . . . . . . . . . . .
אינטליגנציה: היכולת ליצור הקשרים. . . . . . . . . . . . . . .
אינטיליגנציה, תלוס, ותרנגולות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
להרוס אינטליגנציה וכוונה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
אינטליגנציה היא ספציפית-למין. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
מה שאנו זורעים, כך נקצור. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
פרק 4: לרשת את בחירות האוכל שלנו
הירושה שלנו: אינדוקטרינציה של תינוקות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
חשיבות עזיבת הבית. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
כוחו של לחץ חברתי. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
הרהורים על טעם. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
מגינים על המבצר. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
פרק 5: האינטליגנציה של פיזיולוגית האדם
המתנה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
המרכיבים של מזונות מן החי. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
השומן של העניין. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
רעלנים. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
הקומפלקס הרפואי-בשרי. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
אפקט הפלסבו. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
הגוף שלנו, החבר שלנו. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
פרק 6: ציד ורעיית החיים בים
פסולות רעילות, בשר רעיל. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
רעיית דגים. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ספינות מוות צפות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
פרק 7: השליטה בנשיות
סיוט המחלבה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
דחיפת פרות לייצר. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
הרעלנים בחלב. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ארבעה מסלולים לגיהנום. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
מסיכת השפם. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ביצים: שליטה נוספת על הנשיות. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
רשת של הקשרים. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
החייאת סופיה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
פרק 8: המטאפיזיקה של המזון
אכילת ויבראציות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
עם עיניים של מלאך. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
מסכות ופחד. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
טיפוח חמלה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
פרק 9: מדע רדוקציוניסטי ודת
בני תרבות הרעייה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
מדע ועבדות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
רדוקציוניזם דתי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
המיתוס של רוע. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
פרק 10: הדילמה של עבודה
עושים את העבודה המלוכלכת. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
השורשים החיים של עבודתנו. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
עבודה כשמחה, עבודה כנטל. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
החייאת העבודה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
פרק 11: מרוויחים מהרס
תיעוש החקלאות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
אוכלים אדמה, מים ודלקים מאובנים. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
הרעלנים בחקלאות בעלי חיים. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ריפוי האדמה והכלכלה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
התוצאות של התחמקות מתוצאות . . . . . . . . . . . . . . . .
פרק 12: מענה לכמה התנגדויות
טיפוח התנגדויות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
בעלי חיים כטריוויאליים מבחינה אתית. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
המיתוס של ציידות האדם. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ההצדקה של המדע. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ההצדקה של הדת. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
התנגדויות אחרות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
פרק 13: להתפתח או להיעלם
שני ההיבטים המוגבלים. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
מעגל האלימות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
הצל. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
מטרות ואמצעים. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
הציווי האינטואיטיבי. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
כמה מסורות של אינטואיציה וחמלה. . . . . . . . . . . . . . .
דוגמא: סמדהי ושוג'ין. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
האם שמאניזם הוא תשובה? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
הציווי הטבעוני. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
חוסר החינוך הרגשי של בנים. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
לידתה של תודעה פוסט-רציונלית. . . . . . . . . . . . . . . . . .
פרק 14: מסע של טרנספורמציה
רשת אבני החן של מסעות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
זרעים של השראה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
המחלבה האורגנית במחנה אתגר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
זרעים של הבנה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
עזיבת הבית. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
זרעים של קהילה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
מקדש SonggwangSa . . . . . . . . . . . . . . . . .
כוחה של קהילה. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
פרק 15: לחיות את המהפכה
ההולוגרף. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
קורבנות, פושעים, ומשקיפים מהצד. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
הקשר שלנו לבעלי חיים. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
מן השפיות והלאה, ובחזרה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
השלכות להמשך מחקר ודיון. . . . . . . . . .
זכות-יתר ועבדות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
הימים האחרונים של אכילת בעלי חיים. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
סרט החיים על פני כדור הארץ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
המסר של האייל. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
מהדרה שעבר זמנה – לכולנו. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
הערות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
מקורות. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ביבליוגרפיות נבחרות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .